divendres, 5 de setembre del 2008

Últim comunicat de l'ACA







6 comentaris:

Anònim ha dit...

Com diu aquell: S'ens pixen a la boca i ens volen fer creure que plou.

Anònim ha dit...

l'ACA s'ha ben retratat amb aquesta decisió, a canvi de quina martingala la Conxita els ha comprat?

Anònim ha dit...

cal actuar ja

Anònim ha dit...

Algú ha perdut energia en tant de merder? a mi encara em queda per parar un carro!

Anònim ha dit...

Doncs jo en trec unes conclusions que no se si seran correctes.

La meva conclusió, és que es farà el que ningú volia, ja que l'alcaldessa volia cubrirla i els simpatitzants de l'arbreda no.

Al final canalització de ciment.

I jo em pregunto, perque l'ACA no vol cubrir-la?, potser que el transcurs del temps els ha fet veure que cubrir les rieres es una solució dolenta, i ara no tenen més remei que agafar-se a un projecte que ja estava firmat?

Algú sap quina opinió tindrien els tecnics de l'ACA, envers la Riera si no hagués passat res i no hi hagués cap projecte engegat?

La meva conclusió és que l'ACA, es decantaria clarament per una riera verda i sense tapar.

I també hem pregunto, que si l'ACA (que són els que porten tots aquests temes i tenen tècnics qualificats), va estudiar un sistema alternatiu per tal de no cobrir la riera, i no està dispossada a cubrir-la com vol l'alcaldessa i "l'equip de govern", quines raons tècniques porten a l'alcaldessa a no voler fer cas al que diuen els tècnics de l'ACA?

Jo mateix em contesto: Raons tecniques, cap ni una.

Anònim ha dit...

Aquesta setmana s'ha iniciat el cubriment d'una Riera del Maresme i no és precisament la de Malgrat de Mar.
Per més informació Vilaweb.cat